[TYPO3-UG Dutch] OVer TYPO3.nl

Ries van Twisk typo3 at rvt.dds.nl
Fri Apr 21 17:04:33 CEST 2006

Patrick Broens wrote:

>Overigens was het laatste deel van mijn vorige uitspatting niet bedoeld
>voor Ries, beetje moeilijk om dingen te organiseren vanuit Quito
>Ecuador, maar zo krijg je wel een gevoel hoe de NL/BE community in
>elkaar zit.

dat weet ik Patrick.. geen probleem. Ik lever mijn bijdrage aan de Typo3
community via het zeer actief deelnemen op #typo3 op freenode.
Ook maak ik de nodige extenties die op TER te vinden zijn, niet veel
maar toch....
 Soms met documentatie en soms zonder... De nieuwste versie is een grote
uitbreiding voor ltg_phpadsnew.

Mischien is het een goed idee om een wiki.typo3.nl te maken?
Zo kunnen we allemaal een bijdrage leveren wanneer we tijd hebben.

Waar ik graag naartoe zou willen gaan is een community oriented websited.
Een wiki kan zich daar uitstekend voor lenen, OF typo3.nl openstellen
voor iedereen
de kan bijdragen, textuele correcties, bestanden uploaden etc. Daarvoor
hebben we een CMS!
Dit eventueel via een workflow maar ik denk dat we verantwoordelijk
genoeg hiervoor kunnen zijn.

Ik denk dat we dus best met een scheef ook kunnen kijken naar
http://www.typo3-usa.com/.

groet,
Ries

Ries van Twisk