[TYPO3-UG Dutch] OVer TYPO3.nl

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Fri Apr 21 16:54:12 CEST 2006

He Bas,

Jij was nou net één van degene die ik onder het "een handjevol mensen,
buiten Netcreators om" bedoelde. Ik had toch duidelijk opgevangen dat je
een aandeel had geleverd aan de NL/BE portal. Dus trek het je niet
persoonlijk aan.

Wellicht, en dat weet ik wel zeker, is het verstandig om een soort
werkgroep op te richten met meerdere gebruikers die activiteiten
coordineert en regelmatig contact heeft. Deze discussie wordt nu al
enkele jaren gevoerd zonder dat er iets gebeurt. En dat frustreert me
een beetje.

Er hangt iets moois in de lucht :-))

Patrick (wil gemotiveerd het voortouw wel nemen)