[TYPO3-UG Dutch] De teerling is geworpen, de kogel door de kerk

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Wed Apr 19 23:53:30 CEST 2006

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV schreef:
> Hi Daniel,
>
> Enne wanneer mogen we de geboorte verwachten? Is er al een uitrekendatum?
>
> Ric

Beste Ric,

Elke datum is een uitrekendatum, vraag maar aan Marlies C.

En de geboorte is al geweest.
Maar dan moet je meer denken aan een geboorte zoals van het jong van
een kangoeroe. Heel prematuur nog eerst de weg naar de buidel zoekend en
vanuit die veilige omgeving af en toe de buitenwereld laten weten dat
hij echt bestaat. Vervolgens af en toe een oefenrondje in de grote boze
wereld totdat hij, denkend dat hij het zelf allemaal wel kan en weet,
die boze wereld met veel te veel zelfvertrouwen intrekt.
De voordelen van zo'n geboorte is dat er nagenoeg geen weeën aan te pas
komen. Een poosje stilzitten is voldoende. En dat kun je behoorlijk
veraangenamen als je er de juiste omgeving voor uitkiest.

Waar het hier over gaat is een soort evoluerend proces.

Alhoewel, onlangs heb ik hier een vergelijking gemaakt met rafting. Die
vergelijking zou ik wel weer kunnen maken.
Het hier genoemde evoluerend proces kan ook heel goed zijn watervallen
en stroomversnellingen hebben.
Omdat we echter nog helemaal aan het begin van dit traject staan kan ik
daar dus nog helemaal niets van zeggen.

Maar, ondanks het coöperaatschap is het ook gemeenschapswerk. Hoe meer
beïnvloeding van de omgeving, hoe meer sturing naar gewenste resultaten.

We houden middels o.a. dit medium contact met die gemeenschap. Dus
oplettende lezertjes zal niets ontgaan.

Groeten,

Daniel

--
Auto's hebben bumpers, potloden gummetjes, want mensen maken fouten