[TYPO3-UG Dutch] Typo3 en forums

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at -NO-SPAM-alternet.nl
Wed Apr 19 22:52:18 CEST 2006

'Het is beter je breed te orienteren dan aan tunnelvisie te leiden'

De vraag die gesteld was in de groep was of je ervaring had met een
forum app die grote hoeveelheden aanvragen kan verwerken. Door concreet
een voorbeeld erbij te noemen geef je aan over de ervaring met een
pakket te beschikken. Daarmee help je degene die de vraag stelt.

--

Met vriendelijke groeten, kind regards,

Ric van Westhreenen

alterNET Internet B.V.
TYPO3 Development - Support - Detachering - Training
http://www.alternet.nl/