[TYPO3-UG Dutch] Meerdere site op 1 core (zonder Symlinks)

Geert Brouwer Geert at uwer.nl
Tue Apr 18 19:26:39 CEST 2006

Dag Rob,
Snap je oplossing niet.
Ik dacht dat ik 2 dummy's moest laten verwijzen naar 1 core... En ik vroeg
me af of ik dat ook zonder symlinks kan doen...

Wil dus eigenlijk op de server
Httpdocs/website1
Httpdocs/website2
Httpdocs/core Typo3
Hebben...

Maar jouw oplossing zorgt ervoor dat ik 1 site heb? Toch?
Waarschijnlijk ligt het aan mijn kennis en kunde...

Groeten,
Geert