[TYPO3-UG Dutch] Fileupload lukt maar niet

Arjen Hoekema arjen at decorboo.nl
Tue Apr 18 14:50:25 CEST 2006

Dag Bas,

Ik zie in de TS Setup van de plugin ook nog het volgende staan voor het renderen van het formulier:

uploadformcObject.value(

                    ###STATUS###

                    <form enctype="multipart/form-data" method="POST">
                    <input type="hidden" name="MAX_FILE_SIZE" value="500000">
                    <input name="tx_fileupload_pi1" type="file"><br>
                    <input type="submit" name="tx_fileupload_pi1[do_upload]" value="{LLL:EXT:fileupload/pi1/locallang.php:submitupload}"><br>
                    </form>
    )

Volgens mij moet je in deze code de waarde van MAX_FILE_SIZE ook nog even aanpassen!

Met vriendelijke groet,

Arjen Hoekema (arjen at decorboo.nl)
Decorboo
  _____