[TYPO3-UG Dutch] eigen extensie met formulier

Mark Kuiphuis mark at exxtra.nl
Tue Apr 18 10:27:48 CEST 2006

Ik ben begonnen met het bouwen van een eigen extensie (na veel goede
hulp van Patrick Broens), maar loop nog tegen het volgende aan (wellicht
nog meer, maar daar kom ik waars. wel weer achter als dit probleem
getackled is)...

Ik ben begonnen met de Kickstarter. So far so good.

Ik heb een soort van arrangements-extensie gemaakt waarbij de BE-user
zelf een arrangement kan aanmaken. M.b.v. de standaard listView()
functie en singleView() functie wordt op die pagina de juiste content
(arrangement) getoond. De singleView bevat daarnaast ook nog een
formuliertje waar de bezoekers dus een reserveringsaanvraag kunnen maken.

Als ik een of meerdere verplichte velden niet invul, wil ik de hele
pagina opnieuw tonen, incl. het formulier met de waarden. Ik krijg het
wel voor elkaar om de velden al te vullen, alleen wordt de juiste pagina
niet getoond....het formulier staat nl. initieel in de rechterkolom. Na
verzenden van een niet volledig ingevuld formulier wordt een pagina
getoond waarbij het arrangement links staat en waarbij de middenkolom en
de rechterkolom leeg zijn....(terwijl die in de originele pagina wel
gevuld zijn).

Als hidden field geef ik zowieso de uid van de huidige pagina mee.

Iemand enig idee waarom het formulier in de linkerkolom wordt getoond?

Bedankt,

Mark Kuiphuis