[TYPO3-UG Dutch] Datum weergave aanpassen?

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sun Apr 16 11:48:54 CEST 2006

Lambert de Groot schreef:
> Ik heb nog steeds de us datum op de site staan.
us datum is het niet want gisteren schreef je dat het als 15/4 2006
gerepresenteerd werd. us datum zou dan 4/15 2006 geweest zijn.

Dan blijft er haast niets anders over dan dat je ergens, een datum
instelling hebt ingevoerd. Hetzij handmatig, hetzij door een extensie.

Als je me per pm een admin toegang stuurt wil ik wel even kijken.

Groeten,

Daniel

--
Auto's hebben bumpers, potloden gummetjes, want mensen maken fouten