[TYPO3-UG Dutch] sys_stat in phpMyAdmin

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Sun Apr 16 10:13:54 CEST 2006

Filip,

Daniel maakt hier een fout. De tabel sys_stat is wel degelijk een vaste
tabel van TYPO3 en niet van een extensie. De tabel wordt gevuld met de
regels voor apache logging voor eventuele statistieken als AWstats.
23.566 tabellen en 4,3 MB, ik neem aan dat je rijen bedoelt en niet
tabellen, is niet veel. Zeker niet voor statistieken. Als je geen
gebruik maakt van deze tabel middels AWstats, kun je het loggen
uitzetten. Voor het loggen van webaanvragen zijn veel mogelijkheden, je
kunt het aan en uitzetten, naar een bestand of databasetabel (sys_stat)
laten schrijven etc. Deze mogelijkheden zijn in te stellen met o.a.
'config.stat', 'config.stat_mysql', 'config.stat_apache' en
'config.stat_apache_logfile'. Zoek in het document TSRef
(doc_core_tsref) maar eens naar deze instellingen.

Succes

Patrick