[TYPO3-UG Dutch] Geen hyprlink op [meer] in mininews

Harry xboesh at gmail.com
Sat Apr 15 22:52:22 CEST 2006

Blijft idd een beetje proberen
http://wiki.typo3.org/index.php/Ext_mininews doet vermoeden dat er alles
in staat wat je nodig hebt, maar je kunt mininews er niet werkend mee
krijgen...

Via Google vind je dan wel iets, verwijst naar
http://typo3.org/documentation/mailing-lists/,
uiteindelijk via een zoekactie in de engelse archieven...
Fout: ik had de nieuws items in een sysfolder gestopt...
Goed: moet een gewone pagina zijn...
Dan is er wel een link, maar die komt op een kale pagina uit. Da's voor
morgen..