[TYPO3-UG Dutch] error op demo sites

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sat Apr 15 18:22:00 CEST 2006

Jos Schipper [Netcreators] schreef:
> Hallo Harry,
>
> dit ligt niet aan jou pc.
Dat valt nog te bezien.

> je kan deze melding het beste even doorsturen naar de eigenaren van de
> site.

Volgens mij is Harry zelf de eigenaar.

> Zij zullen de optie doNotCheckReferer moeten aanvinken in de install tool.

Dit helpt zeker. Maar daarmee schakel je wel een beveiliging uit.

Wat dan? Nou, het zou ook nog aan je firewall kunnen liggen. Als je die
wat vriendelijker maakt voor je TYPO3 site zou het wel eens over kunnen
zijn.
Ik ga er van uit dat je die melding alleen krijgt als je inlogt op de
Backend.

Groeten,

Daniel

--
Auto's hebben bumpers, potloden gummetjes, want mensen maken fouten