[TYPO3-UG Dutch] TypoScript Object Tags, testen????

Ries van Twisk typo3 at rvt.dds.nl
Sat Apr 15 17:29:24 CEST 2006

beste Mensen,

op deze URL :
http://www.rvantwisk.nl/no_cache/typo3-snippets/typoscript-object-tags.html

heb ik ter demo en download een extensie gemaakt die het mogelijk maakt
om typoscript objects direct vanuit de RTE te gebruiken.
Dit maakt het mogelijk om dan dynamisch maar IN de text gegevens te
gebruiken vanuit TS.

Gebruik je fantasy en denk aan alle mogelijk heden!!!!!

Als voorbeelden heb ik een datum in TS staan en een GIFBUILDER object +
waneer het document was gegenereerd (page staat op no-cache).
Uiteraard zijn alle TS objecten mogelijk!!!!

groet,
Ries

--
Ries van Twisk