[TYPO3-UG Dutch] Typo3 chat extensie

michiel zoer michielzoer at vlijmscherp.biz
Sat Apr 15 14:04:34 CEST 2006

"Kevin Renskers" <info at dualdot.nl> wrote in message
news:mailman.1.1145094498.27377.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...

> Ik gebruik zelf vjchat, en die werkt toch best wel heel erg lekker. Wat is
> de reden dat je deze niet aan de praat krijgt? Krijg je foutmeldingen? Heb
> je wel een chatroom aangemaakt in een sysfolder en verwijs je daar naartoe
> in de inserted plugin?
>
> Kevin

Kevin,
wat ik heb gedaan:
1. sysfolder aangemaakt 'chat' (ID 114)
2. vjchat extensie geinstalled
3. bij alle drie in te vullen PID's heb ik 114 geselecteerd (wil alle vjchat
recs. in dezelfde sysfolder hebben)
4. plugin op page geinsert; en als optie 'rooms' gekozen
5. in de sysfolder 'chat' 3 rooms aangemaakt (acces op ananymous gezet)

zou 't zo toch moeten doen, of zie ik wat over het hoofd?

thx!