[TYPO3-UG Dutch] formulier 'nobody'

dieter orens reddesertvandriver at gmail.Com
Sat Apr 15 00:49:14 CEST 2006

hoi, ik heb een andere, gelijkaardige vraag omtrent dit probleem. Bij
mij komt dit wel toe onder email, maar ik wil graag dat dit ingevulde
email adres als afzender wordt gebruikt. Ik weet dat je met de php
mailfunctie additional headers kan gebruiken om de 'from' in te vullen.
Email is dus wel ingevuld, maar niet bij afzender (daar staat iets van
anonymous at myhosting.com), met andere woorden, ik kan niet meteen
replyen. Der moet toch iets simpel zijn om dit op te lossen. Of
misschien een kleine hint nr de php-bron zodat ik het zelf kan aanpassen.

bedankt.