[TYPO3-UG Dutch] Typo3 chat extensie

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Fri Apr 14 23:24:38 CEST 2006

In principe kun je elke applicatie aan de praat krijgen binnen TYPO3. Daar
is het PHP element voor. Daarmee kun je de meeste applicaties integreren.
Een andere, misschien minder charmante, oplossing is om te werken met een
iFrame. Ook daar is een extensie voor. Plaats je gewoon je chatscript in
dat iFrame.

Ric

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen