[TYPO3-UG Dutch] Problemen met extensie 'Click Stream Analyzer'

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Fri Apr 14 23:20:40 CEST 2006

Wilfred,

Dank. Op naar versie 3.5 ;)

Hoogstwaarschijnlijk komen er binnenkort nog wat mooie extensies
beschikbaar. Elk maatwerk traject dat we doen bevat zo steeds wat nieuws
waar de community weer van kan profiteren. Ze moeten echter wel generiek
worden gemaakt.

Dat stuk van de search engines en de location was nog niet stabiel genoeg.
De interne versie die we hebben vertoond nog teveel fouten in de
verschillende T3 installaties. Hierdoor zou de versie dusdanig
verslechteren dat het er nog maar even niet in zit.

Ric

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen
Onze helpdesk: http://helpdesk.domeinregistratie.info/