[TYPO3-UG Dutch] Beste template methode

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Fri Apr 14 00:09:43 CEST 2006

Harry schreef:
> Ik kijk dan ook uit naar de volgende versie ;-)

Terecht!
Vanavond heb ik het nog weer eens wat bijgeschaafd, maar nieuwe TYPO3
versies, nieuwe mogelijkheden maar zeker ook voortschrijdend inzicht
nopen tot een grondige herziening.

En de standaard grappen, zoals een loginblokje of een zoekfunctie
o.i.d., op elke pagina, roepen bij beginners toch nog steeds vragen op.
Dus ook hier is wel een virtuele boterham te verdienen.

Verder ben ik van plan om dingen die ik tegen kom en waarvan ik vind dat
ze het weten, of in elk geval het bewaren, waard zijn, te publiceren.

En tenslotte is er nog een olifant te verstouwen als je kijkt naar alle
beschikbare extensies. Misschien wel een mammoet.

En naast het instructieve van het hoe, is ook het educatieve van het
waarom een interessant aspect.

Dus een forum? Ach, misschien wel. In Duitsland struikel je er over. En
die lijden beslist geen kwijnend bestaan.

Dus, wat er allemaal uit de nevelen van de toekomst te voorschijn komt?
We zien wel.

Eén ding is zeker. Er komt een nieuwe handleiding
En dat wordt dan een online versie.

Binnenkort meer hierover.

Groeten,

Daniel

--
Auto's hebben bumpers, potloden gummetjes, want mensen maken fouten