[TYPO3-UG Dutch] figuren niet naar upload directory

Arjen Hoekema arjen at decorboo.nl
Thu Apr 13 13:54:42 CEST 2006

Dag Felippe,

In de documentatie staat dat je bij de DAM extensie (via de Extension Manager) nog wel een optie aan moet vinken zodat Typo3 gaat werken met referenties. Heb je dat al gedaan?

Zie ook: http://typo3.org/documentation/document-library/extension-manuals/dam/current/view/1/4/

Met vriendelijke groet,

Arjen Hoekema (arjen at decorboo.nl)
  _____