[TYPO3-UG Dutch] Internal Server Error

Rob De Vries spam_this at pandora.be
Wed Apr 12 22:48:37 CEST 2006

Yep, been there myself

Je moet indeed eens nagaan of je wel excact dezelfde serversettings hebt
als je andere accounts bij die hosting firma.
Ik werk al lange tijd met priorweb.be, omdat hun service gewoon 100%
correct is.
Toen ik aan een nieuw project begon bleken er ineens zaken ook niet meer
te kloppen.
(veel internal errors)  eerst dacht ik aan foute cmods, maar bleek dat
dit nieuwe account met php5 werkte en php in cgi draaide.
toen alles naar een oudere, maar voor mij vertrouwdere server was
verhuist was alles opgelost.

Heb je al eens geprobeerd een bestand in een content element te
plaatsen? Dit gaf bij mij ook fouten.

dus eens nagaan welke settings je provider heeft, zal veel vertellen.

succes
Rob