[TYPO3-UG Dutch] JS rollover/active menu overzetten naar typo3

Jacky bolikxx at hotmail.com
Wed Apr 12 16:00:30 CEST 2006

GMENU had ik voor dit menu nog niet bekeken, gezien dit menu gewoon een
grafisch menu is met 3 images per menuitem (<menuitem>.gif, <menuitem>
_hover.gif, <menuitem>_current.gif) dacht ik dat het simpelste zou zijn
dit menu handmatig aan te passen om te werken in de typo3 site.
De hyperlinks achter de menuitems kan je natuurlijk handmatig makkelijk
instellen, met een beetje extra geprul voor het toevoegen van de &L=<n>
taal variabele, en de hoverimages dat blijft ook wel gewoon werken met
de bestaande (dreamweaver) javascript, maar ik weet niet hoe ik het moet
maken dat ik het huidige hoofdmenuitem actief kan laten aanduiden zoals
ik het in een gewone php site zou doen.

Maar misschien is dit te veel náást typo3 proberen te werken ipv met de
typo3 mogelijkheden zelf...

jacky

"Bas v.d. Wiel" <bas at extranet.kompas-media.nl> wrote in
news:mailman.2019.1144836023.29768.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de: