[TYPO3-UG Dutch] Online extension Repository

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at -NO-SPAM-alternet.nl
Tue Apr 11 22:45:08 CEST 2006

Hi,

Het is niet echt een probleem, maar eerder een feature. De lijst
extensions wordt lokaal opgeslagen. De melding verteld mij dat er geen
verschil is tussen de versie op de mirror en jouw lokale versie. In dat
geval wordt er dus geen nieuwe opgehaald.

Ric

--
---
Met vriendelijke groeten, kind regards,

Ric van Westhreenen

alterNET Internet B.V.
TYPO3 Development - Support - Detachering - Training