[TYPO3-UG Dutch] HTMLarea en upload pictures via Image Magic

Aristo Webdesign h.e.weenink at aristo-webdesign.nl
Tue Apr 11 15:15:28 CEST 2006

Beste mensen,

Een korte vraag die mogelijk één van jullie al tegen gekomen is.
Ik heb als editor HTMLarea ingesteld. Dat werkt nu goed.

Echter als ik een foto wil invoegen, gebruikt ik  de optie Image Magic,
omdat deze dan mooi tot het juiste formaat verkleind worden.
Daar stond altijd onderaan de optie op bestanden te uploaden.

Helaas is dat nu weg.

Zoeken op google leverder in ieder geval een vraag op een Duits forum op,
waar iemand hetzelfde was overkomen.

Echter helaas, niet het antwoord.

Mogelijk dat één van jullie het zo weet?

Met vriendelijke groeten / With best regards, Eef

Aristo WebDesign
H.E. Weenink MBA

ARISTO WEBDESIGN
Dr. W. Slotlaan 4