[TYPO3-UG Dutch] Nieuwe www.typo3.nl geopend / persbericht TYPO3 versie 4.0

Marcel Douwstra marcel.douwstra at tros.nl
Tue Apr 11 10:21:36 CEST 2006

Sander,

een paar dingetjes over de site:

- Als je na de aanmeldbevestiging inlogt kom je op een 404
- Links vanaf de blokjes op de voorpagina openen allemaal een nieuw
venster, die in menu linksboven dan weer niet.
- login velden lopen het blokje uit (steken aan de rechterkant een stuk uit)
- de site is heeeel erg langzaam, is deze nog niet geoptimaliseerd
misschien?

Verder een mooie strakke site en hopelijk een nieuwe impuls voor nieuwe
typo3 gebruikers!

Gr,

Marcel Douwstra

p.s. Ik dacht trouwens dat jullie een forum niks vonden toevoegen naast
de mailinglist?