[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 4.0 is uit!]

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at -NO-SPAM-alternet.nl
Mon Apr 10 16:22:49 CEST 2006

Hoi Jan,

Je moet even op de naam van de extensie klikken, ook al staat er 0.4.0.
Dan zie je een dropdown boxje met versies staan. Standaard staat deze op
1.0.1. Dit is een van de kromme dingen in versie 4.

Ric

--
---
Met vriendelijke groeten, kind regards,