[TYPO3-UG Dutch] Nieuwe www.typo3.nl geopend / persbericht TYPO3 versie 4.0

Sander Vogels sander at netcreators.nl
Mon Apr 10 16:10:50 CEST 2006

Beste user-group leden,

Zojuist hebben we de nieuwe Nederlands/Belgische TYPO3 portal
gelanceerd, bezoek www.typo3.nl om het resultaat te bekijken!
Zoals je hebt gemerkt hebben we enige vertraging opgelopen. Dit had
alles te maken met de nieuwe release van TYPO3 maar nu die gepubliceerd
is, konden we vrij snel de portal afmaken. Er zitten vast nog wel
foutjes en/of bugs in maar die krijg ik vast en zeker te horen van jullie!

Ook de Nederlandse versie van het persbericht voor 4.0 heb ik nu af
kunnen maken. Deze kun je via de portal downloaden:
www.typo3.nl/fileadmin/T3Portal/doc/Persbericht_TYPO3_4.0.pdf

Groetjes,

Sander Vogels
Typehead Benelux