[TYPO3-UG Dutch] Aanpassen link plaatjes rteHTML

Bart Veldhuizen [V-INT] bart at v-int.nl
Mon Apr 10 15:37:27 CEST 2006

Hi Wilfred,

Op 10-apr-2006, om 15:34 heeft Wilfred Smit het volgende geschreven:

> Enig idee hoe ik de plaatjes kan wijzigen van de rteHTML extensie die
> tegenwoordig standaard is binnen v4.0?
>
> In de manual van de extensie ben ik iets tegengekomen van:
>
> RTE.classesAnchor.externalLink.image = hier de locatie van het
> plaatje.

wat bedoel je precies met 'de plaatjes van de rteHTML extensie'? Met
de code die jij probeert pas je de styling van hyperlinks aan.

Bart

Bart Veldhuizen, Veldhuizen Interactive.  Tel: 06-420 67 330
website analyse & advies | content management systemen