[TYPO3-UG Dutch] FC Bigfoot 4.0?

Roel Neumann neumann at xs4all.nl
Mon Apr 10 13:49:41 CEST 2006

Ik heb Typo3 Versie 4.0 geïnstalleerd op Windows XP met de WAMP-installer
van Alwin Viereck (eerst RC1 gekregen dus en daarna de 4.0 source er
overheen geïnstalleerd, met als resultaat een werkende 4.0).
Nu ik de Tutorials wil doorlopen met de FC Bigfoot site (Quickstart
package), vraag ik me af of de Quickstart-3.8 package zonder meer onder 4.0
geïnstalleerd worden, zo nee kan dat met aanpassingen en welke zijn die
aanpassingen, of is er al een Quickstart-4.0 package (kon ik niet vinden).

Groeten,
Roel Neumann