[TYPO3-UG Dutch] goeie nieuwsbriefmodule

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Fri Apr 7 16:42:25 CEST 2006

Kasper heeft vandaag, met de release van TYPO3 4.0 ook een nieuwe versie
van de Direct Mail module gereleased. sr_direct_mail van Stanislas
Roland is hierin opgenomen. Verder zijn er een aantal verbeteringen in
aangebracht en zijn enkele onderdelen ervan uit de core gehaald. Deze
versie is speciaal geschreven voor TYPO3 4.0 maar draait als het goed is
ook op oudere versies.

Patrick