[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 4.0 is uit!

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Fri Apr 7 14:24:10 CEST 2006

Verder is TemplaVoila na zoveel jaar 'stable' verklaard. Laat nou net de
versie 1.0.0 een hele grote bug bevatten. In versie 1.0.1 is deze
opgelost door Robert Lemke. Deze is al geplaatst in de TER door Robert,
maar is nog niet zichtbaar. Voor de vroege vogels even kijken in de
TemplaVoila nieuwsgroep. Robert heeft er een link staan.

I'm already having fun!

Patrick