[TYPO3-UG Dutch] Problemen met extensie 'Click Stream Analyzer'

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at -NO-SPAM-alternet.nl
Fri Apr 7 09:18:19 CEST 2006

Hi Wilfred,

Dank voor de terugkoppeling. Die notices die je ziet zijn nog niet
uitgezet door de ontwikkelaar bij ons. Dit dient ter lering ende
vermaeck voor het bugfixen. Kan geen kwaad. De XCLASS Inclusion
meldingen zijn geen probleem. Het enige wat dat betekent is dat er een
stukje code ontbreekt in de verschillende modules waardoor het toevoegen
van een extension bovenop de clickstream analyzer niet mogelijk is. De
reden: clickstream analyzer is gebaseerd op PHPOpentracker en we wilden
zeker zijn dat het mogelijk moet zijn om PHPOpentracker in de toekomst
te updaten.

Maar goed, daarom is het nog een beta. Voor alle bug meldingen houden we
ons aanbevolen. Kan alleen maar worden verbeterd.

Ric

--
---
Met vriendelijke groeten, kind regards,