[TYPO3-UG Dutch] tt_products tutorial

dieter orens reddesertvandriver at gmail.Com
Wed Apr 5 11:07:15 CEST 2006

gegroet allen,

Weet iemand toevallig een goede tutorial voor de extensie tt_products?
Ik ben bezig met de duitse in de documentation library, maar krijg dit
ding toch niet aan de praat. Mijn winkelmandje blijft maar leeg, en in
de tutorial is men nogal vaag over de SETUP en CONSTANTS. Cookies zijn
het probleem niet, dat weet ik zeker.

Als iemand hierover een betere uitleg, liefst in het nederlands, heeft,
graag.
Ben al 12u bezig en nog steeds geen schot in de zaak...