[Typo3-UG Dutch] Return path in mailform basic

Menno Appelhof menno at appled.nl
Thu Sep 29 21:48:18 CEST 2005

Hoi Ric,

De fieldname is ook email. Daar kwam ik achter tijdens mijn zoektocht waarom
het mailadres van degene die mailde niet verscheen onder "Van".
Alleen dat mailadres wordt niet meegenomen als Return Path als ik kijk naar
de eigenschappen van de mail. Daar verwijst het gewoon naar het hoofdaccount
wat hoort bij het server account. En dat is niet handig met een auto-reply.

Menno

"Ric van Westhreenen (AlterNET)" <ric at alternet.nl> schreef in bericht
news:mailman.6.1128004678.10463.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...