[Typo3-UG Dutch] Typoscript met een editor

Daniel Doesburg [netcreators] typo3 at doesburg.biz
Wed Sep 28 17:16:55 CEST 2005

Hallo DJ,

Eigenlijk moet een TS listing niet langer zijn dan de hoogte van het
standaard schermpje. Maar . . .
Een werkbare oplossing (vind ik) is het intypen in een tekstverwerker en
dan cut&paste-en in TYPO3.
Maar je kunt ook TYPO3 script in een tekstfile zetten en die includen in
een template. Dat werkt ook wel aardig. Vooral als je veelal standaard
scripts hebt. En het voordeel is dan dat jehelemaal vrij bent in je
editor keus. Bovendien kun je op elk moment het resultaat bekijken. Bij
wijze van spreken CTRL+S en F5. Terwijl je met knippen en plakken toch
voortdurend met lijm en schaar in de weer bent.

Ik hoop dat het je helpt om je eigen werkwijze te ontwikkelen.

Groeten,

Daniel Doesburg