[Typo3-UG Dutch] Intro in templates en typoscript

DJ Broerse dennisjan at ibuildings.nl
Wed Sep 28 14:52:31 CEST 2005

Hallo Typo3ers,

Wie is er bereid om in een verloren uurtje een keer mij een introductie
te geven hoe ik in Typo3 templates bouwmet typoscript? Ik ben nu bezig
met verschillende documenten te doorlopen over templates en typoscript,
maar je leert het snelst door het van een ervaren persoon te zien.

Dus, wie vind het leuk om mij daar eens door heen te lopen? Locatie
maakt mij niet uit, eventueel kan het ook via skype.

Mijn achergrond:
Ik ben een net afgestudeerde software engineer bij Ibuildings.nl te
Vlissingen in het mooie Zeeland. Ibuildings.nl wilt ook Typo3 als cms
gaan leveren aan haar klanten. Ik ben de pionier binnen Ibuildings.nl en
het is de bedoeling dat ik straks mijn kennis over Typo3 overdraag aan
mijn collega's.

Bij voorbaad dank!

DJ Broerse	dennisjan at ibuildings.nl
Mobiel: 06 48 01 03 08
Skype: callto://djbroerse
Ibuildings.nl BV - Information technology
http://www.ibuildings.nl - 0118 42 95 50