[Typo3-UG Dutch] Image properties in een FCE (flexible content element)

Bart van Eijck - Senet BV bvaneijck at senet.nl
Wed Sep 28 14:17:56 CEST 2005

Hallo,

Ik heb en FCE gemaakt met tekst, een plaatje en een omschrijving van dat
plaatje. Bij het maken van een FCE kun je uit bepaalde elementen kiezen, een
plain input field image etc. Nu is zo'n Image element dat gebruikt wordt in
een FCE helaas stukken minder flexibel dan het "Image" content
element.waarbij breede ten hoogte en popup image ingesteld kunnen worden.

Is deze functionaliteit ook in mijn Felxible Content Element te krijgen?

Bart