[Typo3-UG Dutch] Mijn website

willem terpstra willemterpstra at wanadoo.nl
Wed Sep 21 15:07:36 CEST 2005

Je kunt het waarschijnlijk met een div oplossen, deze heeft het css
attribuut overflow.
Als je het attribuut overflow de waarde 'scroll' geeft, heb je altijd
een scrollbar, bij de waarde 'auto' alleen als de content te breed wordt.

	data

Wat je 2e punt betreft: behalve padding heb je ook nog margin en border.
Check even hoe het daar mee staat.