[Typo3-UG Dutch] templates

Daniel Doesburg [netcreators] typo3 at doesburg.biz
Mon Sep 19 21:38:40 CEST 2005

Remco Zwaan schreef:
> Beste Daniel,
>

> Het gaat erom dat ik het zelfde content-item gebruik in verschillende sites...wat betekent dat de layout verschillend is.
>
> Bijv. ik gebruik de EXT: Mini Job Offers..en publiceer deze in een aantal verschillende sites. (dezelfde database, dezelfde content)
>
> Hoe ga ik te werk....?

Oeps . . .

Ik heb de neiging om te roepen, "Maar dat is heel wat anders dan wat je
hieronder beschrijft/vraagt".
Maar ik zeg. "O, zo had ik het niet begrepen".

Nu ken ik de betreffende extensie niet. Maar ik denk dat, als je die
sites in dezelde typo3 database hebt, het geen moeite is. Dan kun je
voor alle sites verwijzen naar dezelfde sysmap (buiten elke site).

Heb je voor elke site een andere typo3 omgeving, ja, dan moet ik ook
afhaken.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

> Grtz,
>
> remco