[Typo3-UG Dutch] Kopie van site

Ric van Westhreenen (AlterNET) ric at alternet.nl
Sat Sep 17 20:56:30 CEST 2005

Dat is een manier. Sneller en gemakkelijker voor veel is om gebruik te
maken van PHPMyAdmin dat binnen TYPO3 zit onder de sectie tools. Je logt
dan gelijk in op je database en kunt je tabellen optimaliseren of
repareren (naast veel andere onderhoudsactiviteiten).

Je hoeft dan weinig tot geen code te onthouden of in te loggen met je
wachtwoord.

Ric

> Hallo Maurice.
>
> Dit probleem had ik een tijd geleden ook.
> Ik weet niet hoe je het hebt opgelost.
> Maar ik zal hier nog even snel uitleggen hoe je een database kan
> repairen voor het geval het nog een keer fout zou gaan.
>
> We connecten naar de shell van de server.
> Daar typen we in:
> mysql -ugebruikersnaam -p
> We krijgen nu een venstertje te zien waar we het wachtwoord in moeten
> voeren.
> Als we dit gedaan hebben zijn we binnen.
>
> Nu gaan we verbinding maken met de database die beschadigd is. We nemen
> [...]

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen
Gebruik voortaan voor al uw vragen onze helpdesk:
http://helpdesk.domeinregistratie.info/
AlterNET Internet BV
Archimedesstraat 2
3316 AB Dordrecht