[Typo3-UG Dutch] extranet 2 templates

Remco Zwaan rzwaan at fdc.nl
Tue Sep 13 15:52:40 CEST 2005

Hi Yvonne,

Thanks...nog een vraagje als je tijd hebt...hoe kan ik ervoor zorgen dat
op de homepage..alleen bepaalde gedeeltes van tt_news, bijv "laatste
nieuws" wordt gepubliceerd...Ik weet welke definities moet aanroepen van
tt_news...maar ik weet niet hoe ik dit moet toevoegen in mijn
template...ik wil dat dit alleen maar op de homepage wordt
gepubliceerd....en op een 'andere' pagina...dus niet op alle pagina's

Kort samengevat: hoe ga ik te werk als ik meerdere templates wil
gebruiken...?

Thanks...

remco