[Typo3-UG Dutch] Typoscript als content

Daniel Doesburg [netcreators] typo3 at doesburg.biz
Wed Sep 7 08:26:43 CEST 2005

Bastiaan Rodenburg schreef:
> Heb je nog een idee hoe de extensie heet die jij bedoelt? Ik heb namelijk
> uiteraard al wel gezocht naar een extensie maar heb nog niks geschikts
> kunnen vinden.

OK, ik ga even voor je zoeken. Je kent mijn tarief hè?

Zoeken op new, actual, content, teaser (4 zoekopdrachten heel veel
resultaten)

Reutel, reutel, reutel en ja hoor. Bij TYPO3 zoek je nooit tevergeefs.
Misschien wel eens verkeerd . . .

- Top content
- Teaser
- Frontpage teaser
- A1 teasermenu
- Page Teaser
- Teaser Menu

Meneer, zomaar 6 extensies die min of meer aan het gewenste profiel
voldoen. Op een gouden schaaltje aangeleverd. Jij hoeft ze alleen maar
even te proeven of dat is wat je zoekt.
Als ik jou en de beschrijvingen van de extensies goed begrijp, denk ik
dat de eerste het meest in de smaak zal vallen.

Ik zou zeggen: Een goede bekomst alvast.

Groeten,

Daniel