[Typo3-UG Dutch] Handleiding voor beginners

Martin van der Linden martinvanderlinden at home.nl
Sat Sep 3 12:57:19 CEST 2005

Beste Daniel,

Ik heb gisteren de hele handleiding kritsch bekeken en heb inhoudelijk
niet zo heel veel commentaar. Je hebt me zelfs nog wat dingen geleerd
die ik nog niet eerder had gezien/gelezen. Eiegenlijk vind ik het wel
een erg goede handleiding. Af en toe neem je denk ik iets te grote
stappen voor een echte typo3-beginner (daar wil ik later nog wel op
terugkomen). Over het tekstuele / structuur gedeelte heb ik echter wel
een aantal opmerkingen. Ik ga zometeen op vakantie (lekker twee weken
naar Kos) maar als je interesse hebt, bied ik me hierbij aan als
eindredacteur. Van huis uit ben ik journalist en ik wil je graag helpen
met het  tekstueele gedeelte van je handleiding. Vanaf 17 september ben
ik weer in het land. Dus ehm, laat me even weten of je van mijn aanbod
gebruik wil maken.

gr,

Martin van der Linden