[Typo3-UG Dutch] powerpoint presentaties integreren in T3

Sebastiaan van Oyen zepazque at gmail.com
Fri Sep 2 10:47:47 CEST 2005

Daarnaast wil je niet weten hoe de HTML er uit ziet die (MS) office er uit
gooit.

Ik denk dat je het beste je presentatie of als PDF kan publiceren of toch
als PPT houden. Het hangt er van af wie je publiek is. Op en een openbare
site zou ik voor PDF kiezen en nooit PPT. Dit vanwege het feit dat PDF
waarschijnlijk ook een stuk kleiner zal zijn. Dit is niet een echte
integratie, maar dat is het beste wat je kan doen.