[Typo3-UG Dutch] extranet 2 templates

Ric van Westhreenen (AlterNET) ric at alternet.nl
Thu Sep 1 10:20:29 CEST 2005

Remco,

Als je inlogt dan kun je de mensen toch redirecten naar een andere pagina?
Dan is daarmee de kwestie opgelost. Die andere set aan pagina's hebben een
eigen template.

Als je daarnaast een per inlog een eigen template wilt gebruiken, dan is
er bij mijn weten een FE loginbox die de mogelijkheid biedt om per
gebruiker een eigen pagina toe te wijzen. En dan doe je hetzelfde.

Ric

> Hi fokes,
>

> Kan iemand me vertellen wat de mogelijkheden zijn van het werken van 2
> templates.
>

> Template 1: publiek
> Template 2: extranet
>

> Dus als men is ingelogd krijgt men de extranet-template te zien.
>

> Grtz,
>

> remco

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen
Gebruik voortaan voor al uw vragen onze helpdesk:
http://helpdesk.domeinregistratie.info/
AlterNET Internet BV
Archimedesstraat 2
3316 AB Dordrecht