[Typo3-UG Dutch] Handleiding voor beginners

Daniel Doesburg typo3 at doesburg.biz
Thu Sep 1 00:21:56 CEST 2005

ben van 't ende [netcreators] schreef:
> Lof en andere groenten voor het werk dat je er in gestoken hebt. Ik zou

Dank voor de vets. En ik begrijp wat je bedoelt. Het is ook nog een heel
premature versie. Alleen is het voor mij een stok achter de deur nu het
publiek is. Nu kan ik er niet onderuit het ook af te maken.

Afgezien van lay-out technische/cosmetische opmerkingen, hoe waar en
waardevol ook, krijg ik helaas weinig commentaar.
Misschien zet ik wel de grootste onzin op papier.

Enfin, de uitbreiding waar ik nu mee bezig ben is de loginbox. En als ik
dat publiceer zal ik ook de lay-out en de stijl nog eens critisch (da
benn van die dingn woar meister mee op 't bord schrief) bekijken.

Algemene vraag: Is het, hoewel hier off topic, zinvol om in een document
als dit, toch dieper in te gaan op de (x)HTML en de CSS?
En de installatie van de server?

Groeten,

Daniel