[Typo3-UG Dutch] TYPO3 2e NL/BE User Group dag

Remco Zwaan rzwaan at fdc.nl
Mon Oct 31 10:15:56 CET 2005

Goed idee om een 	Usergroupdag te organiseren, onderstaand een
aantal ideen m.b.t workshops.

1)TemplaVoila (huidige status, verschillen m.b.t tot reguliere template
ontwikkeling, toekomst)
2)Integreren van (dezelfde)content in verschillende
extenties(tt_news+tt_calender)
3)Case m.b.t BTC/BTB/BTE  (focus op rechten/DB-mount/ ect.)

Misschien een idee...om een site(je) op te zetten...waar we onder
specifieke onderwerpen de ideeen kunnen plaatsen...waarna een keus kan
worden gemaakt...bijv d.m.v een poll...welke de hoogste score heeft
wordt besproken op de de Usergroupdag.

Grtz..remco