[Typo3-UG Dutch] Gezocht: PHP / TYPO3 Programmeur

Sander Vogels sander at netcreators.nl
Thu Oct 27 17:15:58 CEST 2005

Beste Peter,

Om het even over een andere boeg te gooien, er zijn een aantal
duidelijke afspraken over de mailinglijst en de TYPO3 user-groups. Het
is het community gebeuren van ons open-source project en iedereen is als
individu aanwezig. Je bedrijfsnaam achter je email is dus toegestaan
maar het plaatsen van vacatures liever niet. Is ook niet effectief in
mijn ogen, een betere strategie is kijken welke members goede antwoorden
geven oftewel veel TYPO3 kennis hebben. Die kun je dan individueel een
mailtje sturen met je vacature. Gerichter en effectiever!

Groetjes,

Sander