[Typo3-UG Dutch] Gezocht: PHP / TYPO3 Programmeur

Daniel Doesburg [netcreators] typo3 at doesburg.biz
Wed Oct 26 19:31:54 CEST 2005

Hoi Peter,

Aan de meeste eisen kan ik voldoen. Een enkele ruimschoots, ja zelfs dubbel.
Mijn vraag: Als ik nu dubbel zo oud ben als dat jij vraagt, verdien ik
dan dubbel, of juist de helft. Of moet ik halve dagen werken of dubbele?
Hoe wordt dat gecompenseerd?

Alle gekhied op een stokje. Ik vind je leeftijds eis rieken naar
leeftijds discreminatie.

Groeten,

Daniel

P.S. Binnenkort is er gebak, zo te zien. Dan heb je 1000 geregistreerde
domeinen. Proficiat.