[Typo3-UG Dutch] TYPO3 2e NL/BE User Group dag

Rob De Vries spam_this at pandora.be
Wed Oct 26 14:35:15 CEST 2005

Hey,

Januari lijkt mij het meest geschikte, drukte van december is over en
normaal moet er al T3.4 zijn.

thema's:
- alternative content-rendering technieken.
- Xhtml, what the hell?
- Typo3, de toekomst.

Het lijkt mij ook geen slecht idee om een paar gastsprekers uit te
nodigen. Desnoods verhoog je de fee, maar lijkt me goed om zo een paar
interresante onderwerpen te kunnen brengen, en geeft meer credabilaty
aan de Typo3 NL group day. (goede publiciteit)

Rob

ps: als hier iemand iets kent van al dat internet, kan die misschien een
kleine survey/poll opzetten ergens, lijkt me eenvoudiger om al je data
te vergaren...
Aan mij hoef je het niet te vragen, gebruik dit internet alleen maar om
wat te mailen :')