[Typo3-UG Dutch] Tweede UG-dag

Bas van de wiel bas at llink.nl
Tue Oct 25 20:25:50 CEST 2005

LLiNK De Nieuwe Omroep wil graag behulpzaam zijn bij het organiseren van de
2e UG-dag. Wat workshops betreft, zijn wij met name geinteresseerd in de
(on)mogelijkheden van Digital Asset Management, mogelijkheden voor
community-building/blogging, en het gebruik van directmail. De roadmap voor
de toekomstige versies heeft ook mijn belangstelling.

Ik hoor graag wat LLiNK zou kunnen betekenen voor de organisatie van de 2e
UG-dag. Daarnaast hebben we op www.llink.nl het nodige aan custom
functionaliteit ontwikkeld, met name m.b.t. programma's, uitzendingen,
streams voor radio en TV. Dit is allemaal erg Publieke Omroep-specifiek,
maar wie weet is het voor anderen ook nuttig.

Met groet,

--
Bas van de wiel
Webmaster www.llink.nl