[Typo3-UG Dutch] <link> vervangen door <a href="...

Sander van Mil sandervanmil at gmail.com
Mon Oct 17 18:06:11 CEST 2005

Ik heb op een pagina een lijst met nieuwsitems staan. (Nieuws m.b.v.
de LIST mode). Nu wordt een link op de frontend niet meer gerenderd
met de standaard:
maar met
<LINK http://www.pagina.nl _top>Link</LINK>

Ik heb met google gezocht, en het blijkt dat dit Typolinks zijn. Graag
wil ik de links weer op de normale manier tonen en dus niet meer met
een <LINK>-tag. Wie weet waar ik dit uit kan zetten? Ik heb hier
alleen last van bij deze opsomming van nieuwsitems. Bij de "gewone"
content heb ik nergens last van.

Als ik in de database kijk, dan zie ik dat ze in het database veld als
<LINK> staat, zodra ik in de html-code van de RTE kijk staan ze
normaal als <a href="......

Groet,
Sander